Veckans fråga!♥

Ja mina vänner , nu är det fredag igen och dags för veckans fråga!♥

Kommentarer♥
Postat av: Ida

Hur brukar du sminka dig? Varje gång jag ser dig är du så jättefin oså så jag undrar bara :-)

2012-03-16 @ 20:00:49
URL: http://nattstad.se/iddehh
Postat av: kajsa

tycker du att ni har förändrats mycket sen ni blev föräldrar? Lr det är klart att ni har förändrats och så... Men i typ hur ni är mot varandra, mot andra människor, individuellt osv :) kan du inte skriva ett eget inlägg om hur du har upplevt förändringarna och så? :) och hur du tycker att alex har förändrats? :) kram och tack för kul läsning! :)

2012-03-18 @ 22:07:20





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0