ursäkter=no more.

Jag tänker inte komma med mer ursäkter för att inte ha satt mig här nu , men som jag sagt tidigare så är allt kaos just nu.
Jag har mer att göra än vad det finns tid till. Dygnet har för några timmar just nu .
Min mamma är nyopererad och är inge bra , så kommer skolan , mat , milton , kalas , presenter , möten hit o dit , hämtning , lämning av allt möjligt här o där ,o en massa annat med, och så är man vilsen när sina nära och kära inte är helt bra , nu är det ju som sagt mamma & så går ju inte milton upp i vikt som han ska och vill inte äta imellanåt så då mår jag ännu sämre.
Känner att allt är lite för mycket nu , så bloggen är inte prioritet nummer 1 direkt.
Jag kommer inte sluta blogga , men det kommer inte bli tre-fyra inlägg om dagen , men förhoppningsvis 1.
Jag ska hoppas att allt lugnar ner sig snart o klarnar upp .
Idag har varit ännu en jobbig dag med fullt upp och endå har man saker man missat för att klockan runnit iväg.
Men har fort omkring hit o dit mestadels utomhus i alla fall , så vi har fått rikligt med frisk luft och solsken idag , för gud sicket väder det har varit idag! Helt otroligt. Kan nästa tro att det är maj redan och då är det inte ens första april.
Men april-april , men ska väl inte säga för mycket...................
Gjorde förresten panerad torskfilée , potatis & sås igår.
Vart en riktig höjdare hos Milton så nu blir det att servera så mycket torsk som möjligt i veckorna , det finns ju mycket goda gratänger och såser man kan göra o blanda fisken med. Då kan man ju dessutom få i honom lite mer tjock grädde etc också.
Så nu är vi nya fisk-familjen. Hoppas man får bättre minne och högre IQ också nudå , som de gamla skrönerna säger.
lite mobilbilder på min buse 

Kommentarer♥
Postat av: Anonym

hej, jag har följt din blogg ett tag nu och om jag inte har helt fel har du en p-stav? hur fungerar det för dig? :)

2012-03-23 @ 07:30:49
Postat av: frida

Sv till anonym:

Hej! Kul att du följer bloggen!

Jag tog ut min p-stav efter att ha haft den i ca 9 månader. Och det gjorde för att jag blödde i tre veckor av fyra. Och det är inget man vill göra........

Trodde först att det bara va dom första 2 månaderna som det normalt vis kan vara. Men i NIO månaders tid höll det på så då tog jag ut den istället.

2012-03-23 @ 13:33:24
URL: http://fridaelinor.blogg.se//
Postat av: Charlotta

Åh vilken fin design!

2012-03-23 @ 19:20:35
URL: http://Charlottaandersson.blogspot.com





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0