tråkmåns...

Usch , känner att jag har varit jätte tråkig på sistonde. Ber om ursäkt...
Har varit lite mycket stress och trötthet tror jag! Och så har nått satt stopp för fantasi-flödet.
Men jag looooovar att jag ska hitta mig själv igen. Snart. ;)
Milton har börjat gå upp själv på morgonarna (säger man så ? "morgonarna"? aae jag vet inte) men ialla fall , och nu har jag hittat honom tre dagar i rad framför kaninburen.
Han har lixom kommit på hur han ska smyga upp luckan tyst o försiktigt så inte mamma vaknar....
Han är sååå himla söt när han sitter där på huk o pillar på kaninen. Och ska jag vara helt ärlig tror jag faktiskt inte att han är elak mot kaninen när han sitter där själv. För Prosit , så som kaninen heter , satt med huvudet ute mot Milton. Jag tror att det är lite avundsjukan när jag gör rent buren o så som gör att han tar i med hårdhandskar mot djuren. Gulligt va det i alla fall , det kan jag lova er! Ska försöka smyga med kameran nästa gång.
Men för säkerhetsskull så vore det ju bra o hitta nått att låsa fast luckan med , ifall att han skulle börja va elak eller riva ut hela buren etc..... Vi får se helt enkelt!
På tal om att han går upp själv på morgonarna , så imorse väckte han mig faktiskt! Hoppas verkligen det håller i sig!
Annars får jag väl börja stänga dörren helt så jag vaknar när han ska ut. Eller kanske börja träna honom att sova i sitt rum , med en grind vid dörren på morgonarna?
Ja , vi får se när det gäller det med!
Idag är en sådan dag då man inte vill göra nånting annat än att sitta i soffan o mysa vid tv:n eller film och smälla i sig massa med gott! Det är grått & rått ute och man gör inget annt än gäspar!
Nu ska jag i alla fall sätta fart med lunch! Köttbullar,ris , sås och broccoli! Kurrar i magen!
Sen blir det nog snövit för mig o milton , i väntan på att pappaA kommer hem!

Såhär roliga kan fotona bli när man har tråkigt! :)


Kommentarer♥
Postat av: Anonym

hej hej, en fråga bara som jag tror det är fler än jag som undrar över är vart din hund tagit vägen.. har ni kvar den eller inte? Du visar den inget i bloggen längre :)

2012-03-15 @ 17:21:32





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0