skandal!

Usch va irriterad jag blir!
Jag stod och skulle tina kött till en gryta vi skulle ha till middag , och skär upp påsarna.
Vad hittar jag där? Joo ääääckligt jävla brosk  , ben & senor. Fanns typ en halv kubiikcentimeter som gick att använda. Fy satan , sånt dom lägger under det andra köttbitarna så det ska se bra ut. Sen är dom två översta perfekta.
Gaaaaah , hur kan dom våga sälja sånt här!!!??....
Det fattar inte jag.








Idag:
Idag har vi fått rätt mycket gjort faktiskt , målat och satt ihop säng-gaveln , ska bara lackas nu.
Målat hyllan , handlat , lagat mat , städat , lekt , sovit etc.
Skullle dock ha bjudit upp dammsugaren på en vals , men har inte hunnit med det ännu.
Nu ska middagen ätas & sen ska vi upp och springa spåret för att sedan gå till solariet!
Sen hoppas jag på att få sitta ner och ta det lugnt en stund faktiskt!
Imorgon:
Ja imorgon är det måndag igen , skoldags och pluggande på G.
Vi får se vad dagen bjuder mer på!
Nu är jag stressad!

Kommentarer♥
Postat av: Ida

Hej Frida! Ser att du har ändrat en sak, kan nt förklara men det gör det lättare när jag ska läsa dina inlägg, TACK! Fin blogg btw! :-) Kram

2012-03-04 @ 21:17:14
URL: http://nattstad.se/iddehh
Postat av: K

Läste Östgötatidningen!



Keep it up!

Strunta i vad folk tycker.

Vet att ni redan gör det, fortsätt så.



K

2012-03-05 @ 13:28:35
Postat av: emlw

Svar om öljäst tabletterna (asså din kommentar dök inte upp på min blogg förrän igår!?):

Det är ju olika för alla beroende på gener osv men vad jag har läst så blir håret mycket starkare och "fylligare" för de flesta och för några växer det då mer. Första gången jag beställde en burk var på våren i 7:an (höll då på som mest med hemma kurer för både hy och hår bla bla bla) och över den sommaren växte mitt hår kanske 8cm. Inbillade mig nog detta, men varje gång jag duschade håret var det typ märkbart längre! Men säkert bara jag som var lite väl förväntansfull ;)

Men vet en annan som provade dem som det inte växte så mycket för men hon hade använt ett annat märke. Asså vill du prova kan du ju få några som prov - har en enorm burk hemma och de är absolut inte dyra! De är i princip tabletter fyllda med B-vitamin och är då bra för hud, naglar och hår. De innehåller inte alkohol, haha :) Fast visste du att det sägs vara bra att skölja håret med öl... men det känner jag inte för att prova iaf :s



Min kusin hade provat ricinolja och hon tyckte bara att det var jobbigt att tvätta ut och efter ett tag blev hennes hår typ stelt och kändes inte rent? Har för mig att det också lägger sig i hårbottnen och "täpper" för rötterna men jag har inte provat så ska väl inte säga något :) Hur tycker du att det är nu när du antagligen använt det några gånger?

2012-03-05 @ 16:41:19
URL: http://emlw.blogg.se/
Postat av: Pixxxie - Uddevallas största blogg

Hej tjejen.. Vilken härlig blogg, kom in på din gamöa blogg när jag googlade kort på mys hahaha =D Hoppas allt e bra.. Kram

2012-03-05 @ 21:22:44
URL: http://pixxxie.se
Postat av: Amanda,15år och mamma :)

Svar: ja, det är jätte kul! :D

Ja, jag och Jonathans pappa är tillsammans. Du kanske har facebook? ^^

2012-03-06 @ 10:08:40
URL: http://rosaaelefant.blogg.se/
Postat av: Pixxxie - Uddevallas största blogg

Varsegod.. =D Och tack tjejen.=) Aaah sparat din blogg som favorit faktiskt. =) Massa kramar

2012-03-06 @ 11:38:14
URL: http://pixxxie.se





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0