pluggis-mama & korvmed bröd...

Idag har jag varit rätt duktig av mig tycker jag!
Jag o Milton har hållt igång ordentligt här hemma , och vi provade något nytt till lunch, nämligen korv med bröd o tillplock. Jag är egentligen inget stort fan av korv, falukorv i gratänger etc går bra , men helst inte ren korv bara.
Men idag satt det riktigt fint faktiskt ,  och det var en stor-hit hos Mille också!
Han har ätit först lite frukost , 2 och en halv korv med bröd & några mini-majs till lunch , sen korv igen när pappaA kom hem och sen lite välling med olja här och där och annat smått o gott.
Så hoppas hans aptit fortsätter , mår såååå himla dåligt av att han inte går upp i vikt. Min lilla plutt.

Förutom all mat så såg vi på en gammal klassiker nu på eftermiddagen , filmen "cry baby" .
Rätt rolig tycker jag , lite som grease-filmerna fast mer rocka-billy musik! :)

Nu sover Milton , och jag har suttit i dryga timmen och pluggat inför No-prov imorgon.
Usch , imorgon är en fullspeckad dag......men men , det är så himla skönt när allt är gjort sen!
Så nu när man hunnit med ett snabb-inlägg här på bloggen så ska jag ta o sätta mig i soffan med chokladbollar som pappaA va så snäll o gjorde förut! Lägger in kort imorgon , vi gjorde med alla möjliga strössel på :)


Jag har varit dålig med kameran dom senaste dagarna men ni får stå ut med det under en kortare tid nu.
Hoppas allt lugnar ner sig efter den här veckan. Man kan inte göra annat än hoppas!
Men ska fööörsöööka knäppa några kort då&då! Promise.

Godnatt på er!



Kommentarer♥





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0