påsk på g!

Nu är det snart påsk fina ni!
Jag brukar aldrig påskpynta , tycker det är så himla jobbigt att dra fram och sen plocka undan när det gäller så kort tid , men i år så! Ska det pyntas! Det är ju faktiskt himla mysiigt och vårigt!
Och som ni alla vet så längtar jag till sommar!
Så i år ska kycklingar fram och fjädrar i riset!
Så om en liten stund ska vi ut i den underbara solen och se om vi hittar nått fint ris att sätta fjädrar i!
Samt gå och inskaffa lite fint påskpynt!
Har ni nått roligt tips om påskpyssel som är lätt att göra med en 1åring förresten? :D
Vore ju jätte kul om Milton kunde vara med o göra nånting sånt!
Hittils så har pappaA varit och gjort "halkan" inför körkortet , och jag o Milton har spenderat förmiddagen med att mysa o busa!
När vi kommer hem sen så står korvstroganoff på listan och efter det ut o springa!
Hoppas alla ni har en underbar vårdag i solen!



Kommentarer♥
Postat av: Anonym

det finns ju färdiga typ trä ägg i pysselaffärer som man kan måla :)

2012-03-14 @ 23:53:20
Postat av: Patricia

Måla kokta ägg med honom, blir nog kul:)

2012-03-18 @ 21:16:00





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0