nattinlägg.

Jag har kommit in i en period där jag inte kan sova....i alla fall på nätterna. Jag får verkligen ingen ro att gå o lägga mig. Kan sitta på en stol o gunga med benen i typ tre timmar som ett psyk.
Kan verkligen inte sova på nätterna. Dagarna e jag hur trött som helst o somnar ståendes , men nätterna-no way.
Vet inte varför. Jag menar , jag håller ju igång hela dagarna så borde ju stupa i säng.....
Men det är väl inte så konstigt med tanke på all stress och hur man faktiskt mår pga allt som pågår just nu.
Om allt bara kunde vända o lösa sig nu.....


Milton har iaf börjat få i sig mer på dagarna och går förhoppningsvis upp i vikt nu. Dags för ny kontroll snart tycker jag....dom är dåliga med det med tider på v-centralen tycker jag. Det måste hända nått drastiskt för att dom ska sätta fart.......Under all kritik!
Jag har i alla fall bestämt mig för att börja träna stenhårt nu varje morgon och sen köra på stenhårt med springningen på kvällarna. Har slarvat med det nu i typ en vecka....eller två.
Varför ska det alltid va så? Man bestämmer sig för o göra nånting o det håller i en månad...eller två , och sen hittar man inga mer tillfällen? IT SUCKS.
Men nu VILL jag verkligen börja ordentligt , man mår så himla bra av o röra på sig ordentligt. Man får en helt annan insikt i livet. Tycker jag i alla fall.

Vad tycker ni?


Imorgon ska det hinnas med ett prov i skolan , frukost , packning , bada Mille , träning , hälsning på min mor , för att sedan ta ett break och käka lunch med en saknad Melinda på stan. Och efter det sätter det fart igen , hem , middag , hälsning på min mor , ut o springa , städa , ducha , nattning , plugg etc.
Nån som vill bli min lilla assistent kanske? Någon? frivillig? Eller? Eller inte?
I vilket fall så är jag sjukt stressad dygnet runt..
MEN jag ska inte klaga mer. Men så ni har lite hum om varför jag är så dålig på att uppdatera här om dagarna!
Fina lilla du
Fina lilla du , mitt allt , mitt hjärta , min själ , min styrka, min medicin!
Tänk att något så litet kan sprida sådan glädje.
Tänk att något litet kan ge så mycket kärlek.
Tänk att man kan älska något så litet så mycket.
Du är den som får mig orka. Du är den som får mig le. Du är den som ger mig styrka. När jag inget ljus vill se.
Du är den som får mig hoppas. Du är den som jag vill ge , all min kärlek och lycka & tid.
Må alla dina önskningar bli sanna , prinsen min.
Du är värd allt , du är ovärderlig. Det finns inget finare än du , det finns inget bättre än du.
Du är allt hjärtat, lilla du. Mitt allt.

Kommentarer♥





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0