lillebjoooooooojj

Hallå alla fina 
Hade NOLL lust att gå upp imorse , kunde inte sova inatt så satt och redigerade bloggen. Som ni kanske ser , annars uppdatera webbläsaren!
Men va iaf helt borta imorse när Milton , tio över sju var klar vaken och drog i mamma...
Ingen sovmorgon till lilla mamma inte.
Men när man väl kom upp och fick syn på vädret ute så fylldes kroppen med energi vill jag lova er!
Strålande , stekande , underbar sol , näst intill vindstilla och det är VARMT!
Har ni hört! Värme va länge sen!
Men nu är den påväg , min , bara MIN sommar!!!!! Wiiiiiiiie!

PappaA kom hem tidigt idag så jag passade på att gå o kolla till mor min en stund!
Hon åker iväg nu i eftermiddag så min lilla pluttiga lillebjoooooooooj ska sova hos mig ikväll!
Haha han är inte så pluttig längre , fyller 12 i år! Han är snart tonåring ungen! Fattar inte vart åren tagit vägen! Han va ju liten o knubbig nyss och hade bara lek o mat i huvvet.
Nu är det bara tjejer , bandy och dator som gäller. UNGE!!!
Milton kommer i alla fall alltid vara min lilla plutt ;) Eller vad tror ni? När han komemr där med sina 17 år på nacken och klappar lilla mamma på huvvet....Och det enda amn får höra är att man städar för mycket och lägger sig i.
Haha ja ni . Dom åren ska vi inte skynda till! Än är han min bebis!

Nu ska lill-familjen ut o leka i solen! Igen!
Tar med kameran ut nu också så vi får väl se om det kommer in en bildbomb eller så ikväll!

Kram på er fina ni


Bjuder på en bild från sommaren 2011! Då jag hade mörkt hår dessutom!


Kommentarer♥
Postat av: emlw

Kan du inte göra en videoblogg? Det var ju faktiskt ett tag sedan :)

Om du har tid och ork då :)

2012-03-23 @ 14:15:47
URL: http://emlw.blogg.se/





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0