kommentar från veckans fråga!♥

Lovade ju att skriva om en av kommentarerna denna vecka , så här kommer det.
Jag valde just dena för att det är en fråga många ställer , så nu får ni svar en gång för alla! ♥
Anonym :Hur får ni ekonomin att fungera?går du på socialbidrag? :-)är ung mamma jag med! Du har en jättebra blogg!

Svar till dig: Nej , vi har inget socialbidrag elle rstöd från kommun/soc överhuvudtaget! :)
Jag har föräldrapenning , mitt barnbidrag , miltons barnbidrag , bostadsbidrag och barnpension .
Barnpension får man istället för underhåll , då en av ens föräldrar avlidit , och som ni förmodligen vet så förlorade jag min pappa våren 2007 i en mc-olycka.
Så det är vad vi lever på hitills!
Men föräldrapenning har man ju inte hur länge som helst , men pappaA börjar ju jobba nu i sommar så då löser sig ju det! :)
Kul att du också är ung mamma! var bor du nånstans? Blogg? Tack för komplimangen! :)♥




Kommentarer♥





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0