idag är ingen "bra'i'g dag..

Usch för idag. Har ingen ork till nånting känns det som , fast jag är endå inte trött så jag skulle kunna gå o lägga mig....
Milton e en riktig suris idag och ingenting duger.
Varför finns det dagar som denna?...........
Som tur är kom pappaA hem nyss så nu är vi två som tas med grinpojken ;)
Funderar o funderar , vad ska man hitta på? Det blåser typ storm ute så det är ingen höjdare att gå ut.
Alldeles för tidigt att laga middag , och baka har jag ingen större lust med........undrar när den lusten kommer? Jag skulle göra mina cupcakes för första gången....men dom får vänt nån dag till. Imorgon kanske.
Skulle vilja hitta på något roligt , typ åka iväg nånstans.......men utan bil och mål så är det hopplöst det med.
Nej jag vet inte vad vi ska hitta på.
Har ställt ni mig på att springa ikväll iaf..;)

Förresten , har ni nått tips om ett medel som tar bort intorkade matrester?
Tog bort Miltons dyna i hans matstol för tvättning , och insåg att han gömt ett antal potatisrester där under.......skrubbar o skrubbar men det går inte bort! :(
Så skulle vara tacksam för tips!



Fotat av Anne-charlotte Andersson , alex moster!

Kommentarer♥
Postat av: emlw

Har inget svar på din fråga men kommer med en egen, till veckans fråga; hur träffades du och Alex? Hur blev ni ihop och så? (:

2012-03-13 @ 13:52:53
URL: http://emlw.blogg.se/





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0