dator till salu

Vi har ju tre datorer här hemma , varav en som funkar & det är pappaA:s skoldator.
Men en av mina andra datorer är det ett enda fel på , och de är att man behöver köpa en ny hårddisk.
Annars är den ca 1 ½ år gammal , fräsh som satan. Bärbar HP-modell , stor skärm , har inte riktigt koll på vilken " det är men det ska jag kolla.
Tänkte nämligen sälja den och hitta en mini-pc istället. Det räcker för att blogga och redigera bilder på!
Mycket smidigare och tar lite mindre plats.
Så om det är nån som vill ha tag i dator så hör av er så får ni mer info om den!
Ursäkta för ett luddigt inlägg men ni fattar principen ;)

Kommentarer♥
Postat av: ENDENISE

sv: Håller precis på att beta av kön i designbeställningar och sen kommer jag ta en paus då jag verkligen itne har ork just nu. Men linakrantz.se är super duktig :D

2012-03-13 @ 19:33:11
URL: http://endenise.se





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0