dagen!

Ja , tänkte att jag kanske kunde berätta lite om vad vi har gjort idag och vad vi bestämde oss för att göra!
Fööörst o främst så hade jag skola på förmiddagen och Milton va hemma o lekte med Anna.
Efter det så städade jag o Milton lite här hemma och vek tvätt. Tog mig efter ett antal dagars funderande, ork att vika in det. Men det vara rätt kul för en gångsskull. Fråga mig inte varför dock.......
Efter det så vart Milton som sagt på sämre humör , vädret förändrades åt det sämre hållet och jag tappade orken överhuvudtaget.
Men så kom pappaA hem och vi bestämde till slut att han & Milton skulle gå och köpa godis till mama ;)
Och sen såg vi på ett avsnitt karatefylla.
Nu, har jag gjort mat , torkat av , plockat in disk , tagit hand om tvätt & Milton har pjamas och det är strax läggning!
Ikv väntas bigbrother och kanske nått avsnitt av förlossningskliniken! Tycker det är super intressant o se alla små bebisar som kommer ut i världen efter mycket om & men.!
Här är lite bilder från igår , milton va uuuuuute och gick för första gången












Kommentarer♥
Postat av: emma (:

Haha, usch, vika kläder är hemskt typ, tråkigaste som finns! :)

2012-03-14 @ 05:43:39
URL: http://eeemmaan.blogg.se/





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0