bvc besök & sömnlöshet.

Huuu jeda mig. Inatt var man sömnlös igen då. Milton har drömt mardrömmar till och från hela natten & det har varit ett nedrans liv. Usch , jag tycker så himla synd om honom , det är ju inte lätt.
Och samtidigt så är man så himla trött själv och bara känner att om jag inte får liiite sömn snart så stupar jag i backen.......
Men nu är vi någorlunda pigga & glada och ska sätta fart här hemma lite grann!

BVC:
Ja vi var på bvc igår , (pappaA hade med sig datorn hela dagen igår så kunde inte blogga) och det gick bra , han tålde att bvc-sköterskan titta på honom , och till o med lekte med honom!
Han har ju varit jätte känslig med sånt förut , men tiit sicka framsteg!
Det var lite dåligt med nyheter också , då han inte går upp i vikt riktigt som han ska.
Meeen det va ju inget man är förvånad över då han knappt äter nånting.
Han äter jätte bra med frukost , sen välling när han ska sova middag , men sen när lunchen kommer så smakar han och sen är det i golvet och tvär vägring . Nått litet mellanmål kanske man lyckas få i honom innan middagen men det är inte ofta. Sen när middagen kommer så är det lika som med lunchen , det åker i golvet och han vägrar äta.
Han äter dock mer till middag än lunch.
Sen brukar han få i sig lite smått fram på kvällen , kanske nån macka eller gröt innan det är läggdags och då dricker han en flaska välling igen.
Det är inte mycket mat på en dag. Han som rör sig så himla mycket också.
Men nu har vi börjat med extra mycket smör på mackan , olja i gröten & vällingen , och sen får det bli middag&lunch som är hans favoriträtter så han får i sig så mycket som möjligt.
Lilla plutt..........

Motion:
Igår efter bvc och att pappaA kommit hem så va jag ute och sprang igen med Ebba , en vän till mig.
Super skönt att komma ut o röra på sig verkligen & få ränsa tankarna o andas in frisk luft!
Så idag kör vi igen , men det är nog ännu härligare idag när solen ligger på ordentligt och det i princip är vindstilla! Sommar'n e på ingång fina vänner! 

Idag: Just nu så ska jag sätta fart med tvättning , städning & lunchning!
Sen blir det ut i det uderbara vädret när pappaA kommer hem vid 1!
Efter det så drar vi väl igång med middagen & sen så ska the mama ut med Ebba o röra på sig som sagt , tror Antonia skulle med också , (en annan vän till mig) så det blir nog rrrrollllliiigt! ;)
Sen ska pappaA & jag till solariet! Måste ju fortsätta bygga upp grunden nu innan sommaren kommer!
Den här sommaren SKA JAG bli negerbrun!!!! Fick knappt nån färg alls förra året , tråkigt som satan!



såhär söt kan man vara på morgonen i mammas knä 

Kommentarer♥
Postat av: Anonym

Så söt han är Milton:)! / miranda

2012-03-06 @ 11:45:25
Postat av: emlw

Sv: Jadå, smsa bara när du är i skolan eller när/om jag kan komma upp så blir "proverna" strax i din ägo ;) Har liksom inte riktigt uppfattat vilka tider du är i skolan :P

2012-03-06 @ 13:55:06
URL: http://emlw.blogg.se/
Postat av: Hanna Ek

Hej! Jag har just nu några pågående tävlingar du kanske vill delta i, och det skulle vara roligt om du ville lägga en åsikt om vad du tycker om min blogg för jag har precis gjort om den. Kram / Hny

2012-03-12 @ 04:11:22
URL: http://hnny.blogg.se/





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0