attans.

Känner att jag ligger efter med bloggandet , inte okej. :)
Meeeeeen så har man ju faktiskt en himla massa annat att göra än o sitta här hela dagarna så det så :)

Vi kan ju börja med att prata om igår , och det va n supermysig dag!
Milton va ju dock inte på topp-humör , men han va mysig endå!
Först så va jag , Mille & Ludde iväg till ö&b & köpte färg etc , så nu i helgen ska det målas minsann! :D
Sen så stressade den här mamman sönder kan jag ju säga för att hinna med en buss , men så kom jag typ 3 minuter försent så det vart o vända hem igen o vänta på nästa.
Iaf , sen när vi väl kom på bussen så träffa vi lite glada människor man inte sett på länge så lpus i kanten för det (Y).
Vi åkte iaf till mjölby för att fika med Melindish & kika på hennes&mickes nya lägenhet!
Superfin va den! Och Milton började såklart på en gång att sätta mamma & Melinda i jobb genom att dra ner mammas kaffekopp och underlägg , för att sedan slarva bort mitt nya halsband.........Tack hjärtat.............
Men sen så tog vi en promenad ner till stan & mötte pappaA , fikade en gång till & drog en runda i centrum!
Jag fyndade en halsduk för 30 kronor! Fasen va bra det kändes , ett nödvändigt köp då det va kallt som satan och jag alltid tar på mig för lite kläder och Milton för mycket , men iaf , plus att de va en halsduk jag vet kommer användas fler gånger, och för en sååån liten peng. Kanoners!
Efter det åkte pappA , jag &  Milton hem , mötte ludvig , solade & sen va jag nöjd för dagen!
Varit ute i stort sett hela dan . Underbart vill jag lova 


Idag: Ja , Milton sov rätt okej inatt faktiskt , tror jag......när jag är övertrött kommer jag inte ihåg vad som har hänt , men hade rätt mycket energi imorse , så ja , rätt så bra! Plus att han sov hela natten utan protester i sin egen säng , han har ju som jag sa tidigare , kommit på att det är sååå himla mycket skönare att sova i mamma&pappas säng...

Men inte inatt iaf och hoppas han sover natten igenom inatt.

Han är nog vaken ett antal timmar till så det borde han göra.

Just nu springer han runt & rotar i kylskåpet :)

Tillbaka till ämnet.
PappaA va och hade körlektion på morgonen (en av de sista , nu närmar det sig körkort & bil! friiihet!)
Så jag & milton vart själva hemma som vanligt.

Vi har precis bytt brendbandsabonnent så en gubbe kom hit kl 8 imorse och gjorde nånting med telejacket , (är inte så insatt i det där men nånting gjorde han som behövdes iaf) och sen åt the mama&mille frukost!

Ludvig skulle kommit och hälsat på oss på förmiddagen men han somnade om så det blev inget med det , utan istället så tog jag o mille en liten power-nap vid lunch-slaget & efter det kom pappaA och överraskade med lunch från macdonalds! Det är inte ofta :D

Så det vart en onyttig lunch idag , och sen ringde vi runt hit o dit i flera timmar då bredbandsbolaget skickat fel hd-box till oss.
Vi skulle haft en inspelningsbar (gååår inte att leva utan när man har en liten pojke som heter milton :) )
Men det fick vi ju självklart inte , men nu är den påväg iaf så den komme rväl nångång nästa vecka....
Sen tog vi en promenad ut igen , dock inte alls lika varmt och skönt idag som igår tyvärr. En besviken mama.
Sen några timmar efter det vart det en mini-middag & sen tog jag mig i kragen och gick ut o sprang!
Bravo till mig ;)
Nu har jag skrivit en hel novell känns det som , så ska sluta skriva nu innan ni får ont i ögonen.
Dagen avslutas iaf med film & mys i soffan! 


Ha en underbar fredagskväll!

 

 

 

 

Bjuder på lite bilder från joggingturen


Kommentarer♥





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0