4dagar i bilder♥

Bloggen har nu varit nere i 4 dagar , då jag råkade paja datorn som vanligt..............ber om ursäkt!
Men här har ni 4 dagar i lite bilder!



























Milton borstar håret själv






Kärleken till sitt/sina barn är verkligen något man aldrig kan beskriva. Det är totalt bortom ord.
Jag skulle ge mitt liv för hans skull ,, han är allt. Precis allt. Och jag gör allt för honom.
Älskade unge , du är det finaste i hela universum. Jag älskar dig så jag spricker.
Den kärleken är något man aldrig trodde man kunde känna för en annan människa.
Men oooja va den finns och va den känns. Det vackraste i livet , de e du det mitt hjärta


Kommentarer♥





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0