Skola , stall , matlagning och därimellan en tjurig 1åring :)

De vart som planerat skola idag , och mitt huvud kunde inte ha snurrat mer.....
De va inte lite o ta in precis , 1500 olika nya verb i typ 6 olika former på franskan , sen över till matten med 3 nya kapitel jag ska lära in , typ roten av 11x10 upphöjt till 3.
Okej...Jag kommer nog inte sluta som rymdforskare endå men..ja de kan ju säkert vara nödvändigt att kunna..
Eller?....
Sen bar det vidare till stallet iaf , vart en sväng på Giggan , träla lite med henne för att rida i deras stora hage , då ridbanan fryst........
Men de gick till slut , så de blir mer träning imorgon och de kommande dagarna därefter.
Milton har inte varit på topphumör idag heller , och en trottsig 1åring är inte att leka med , jobbigt att han inte kan prata så han kan tala om vad det är han vill....Han har börjat med en ny dumhet , han ska nämligen inte sitta i vagnen!..
Gå och bära en 10kg unge ÖVERALLT när man går ut är inte det roligaste....
Knasboll...Hoppas de släpper!
De e jätte gosigt o ha honom på armen inne oså , men när man ska ut bland folk så skulle de ju inte skada att få lite hjälp av vagnen..
Dagens mamma!
Dagens coolaste unge!



Kommentarer♥





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0