Sjukstuga va det här ja...

Vill börja med att tacka Macke för en as rolig kväll igår , även om det gick som de gick till slut.
Det löste sig ju endå!
Men iaf , skit kul , det får vi göra om tycker jag!! :) <3
Mindre roligt är det här hemma idag , pappa A ligger utslagen på sängen , Milton har feber och är "jätte rolig", jag har feber och ont i halsen....
Det är ju alltid perfekt tajming.......
Skola imorgon , körlektioner , stallet, barn , etc.
GREAT! (Y)

Kommentarer♥
Postat av: Meian

Körlektioner? :)

Hur som helst, har för mig att du skulle göra en intervju för/med ungmamma eller något? Hur gick det och så?

Krya på er!

2012-01-29 @ 16:47:21
Postat av: frida

Ja alex skulle haft körlektioner idag :)

ja det gjorde jag ju i november/december någon gång med Elin Torbjörnsson.

Det gick super bra , hon är super trevlig!

Hopaps jag får höra lite om resultatet osv sen när allt är inlämnat! :)

2012-01-30 @ 10:42:02
URL: http://fridaelinor.blogg.se//





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0