okeeejjj.......?

Ehhm......mmh....aaa.....hej igen....
Jag fattar absolut ingenting.
Nu har jag fått igång min dator igen och ska kolla bloggen , och nu helt plötsligt e de ett helt annat tema och header osv. DAAAH? Inte en aning.
Men nu vågar jag inte pilla på kodmallarna överhuvudtaget , så tänkte höra om de nån som har lust och tjäna en femtiolapp och komma hit och fixa designen och allt åt lilla mig? :)
Vore skitsnällt :)
Mitt liv har iaf ändrats drastiskt sen jag bloggade sist!
Har börjat i skolan igen , går varje dag mellan halv nio och halv tolv , funkar skitbra faktiskt , tur att man har lärare som gör sitt jobb också! 
Hahaha , de e ju super trevligt att det är EN ENDA person i klassen som kommer fram och hälsar på en , när man inte sett dom på typ 5-6 månader.......Aja , jag sköter mitt och sen hoppas jag dom håller sig till sitt dårå.
Man kan ju inte jämföra mitt liv med deras överhuvudtaget , jag har familj , lägenhet , inkomst , jag städar , diskar , tar hand om sonen 24-7 , går i skolan , gör mat etc. etc.
Medans dom bara har sig själva att bry sig om , och eventuellt skolan då... kan sitta o gnälla på mamma hemma "mamma , jag e hungrig , när äter vi? Kan inte du göra de o de åt mig? amen kan jag få pengar o köpa pizza då?......"
Haha ,  saknar inte den tiden , f*n det kliar i fingrarna på mig när de e en fläck på bordet , eller nån har ställt sin ena sko i skostället och den andra i vardagsrummet typ.
Jag är super stolt och super glad över att jag lever som jag gör , och jag bygger min framtid precis som jag vill att den ska vara . Jag väntar inte på att mamma o pappa ska göra det åt mig.
Jag är ung mamma och jag är stolt!!
ps..... har två överraskningar.....den ena märks nog tids nog, den andra finns de ett ord för : BLING BLING.
Kan ni lista ut va det är? ;) Svaret kommer tids nog. ;)

Kommentarer♥
Postat av: Anonym

vadå en inkomst? haha du har ju förfan socialbidrag typ, en inkomst är när man TJÄNAR sina pengar, Idiot

2012-01-17 @ 14:39:43
Postat av: frida

Ursäkta? LÖN är när man tjänar pengar , INKOMST har du när du har pengar varje månad , sen hur du får pengarna spelar ingen roll , du har endå en inkomst .

Jag har inte påstått att jag har lön , IDIOT .

2012-01-17 @ 16:07:13
Postat av: Patricia

Hej! Jag tycker det är jättekul att du har börjat blogga igen!

Och gällande den kommentaren ovan så, bry dig inte om den! Du har rätt och förmodligen har den "mogna" anonyma läsaren inte mycket till liv som bara måste klaga och sedan inte vågar stå för det!

Be strong:)

2012-01-18 @ 14:01:32
URL: http://patriciias.devote.se
Postat av: Ebz

En bebis nummer två?? :) skit i alla skitsnackare, bara för att du har kommit längre i livet en dom. Synd om dom jävlarna

2012-01-18 @ 22:19:09
Postat av: frida

Svar på tal!



Patricia :

Kul att du gillar bloggen!

Nej jag förstår bara inte varför inte folk kan ta reda på fakta innan dom anklagar. ;) Menmen.



Ebz : Om du det visste ;) Jo de e ju tyvärr så , folk har inte fått lära sig att vara glad för andra , de finns bara massa svart svartsjuka i livet hos dom. Synd om dom , de e ju bara de själva som mår dåligt av det.



Till er båda: Tack för allt stöd! (:

2012-01-19 @ 10:43:29
URL: http://fridaelinor.blogg.se//





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0