nytt och fräscht på G till coolingen!

Ursäkta att det blivit ett kortare uppehåll från min sida , men min dator har ju som sagt krashat igen.
Farbror M komme roch tar en titt på de senare idag så hoppas de går att fixa helt enkelt! Alla bilder och program ligger ju i den , hann inte fixa ett USB innan den pajjade så det känns lite si så där!
Men Men , Macke är duktig så vi håller tummarna för honom!
Har iallafall hittat en helt underbar barnklädessajt..!
Har hittat huuuuuur mycket som helst till Milton och lite är påväg hem!! Jiiiippie :D
Det är nästan roligare att shoppa till dem små än till sig själv , för än så länge har han ju inte så mycket att säga till om när det gäller kläder så jag får mixa ihop hans outfits alldeles själv , super kul ju! :)
Men iaf , det är en klädessajt av den lite dyrare sorten men de är definitivt värt varenda krona , kvaliteten på kläderna och stilen dessutom är underbar.
De har också ekologiskt gjora bomullskläder vilket är super bra :)
Sajten hittar ni på //www.oiidesign.se//
Denna snygga mössa från "geggamoja" är bland annat i sonens ögo snart!
Likaså hans första märkes jeans av märket "cheap monday"
Och en cheap monday t-shirt med mera!

Kommentarer♥





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0