nej , nu måste jag ha en förklaring...

Godkväll allesammans , hoppas ni haft en bra start på veckan?
Det har iaf inte vi , eller aa kanske bara jag ..
Milton har slutat sova överhuvudtaget , men han är ju trött vilket gör honom omöjlig att tas med.
Förstår inte varför , han har inga mer tänder på g, och dom han har e i princip uppe helt , har försökt sova med en liten lampa tänd som vi alltid gjorde förut men inget vidare de heller.
Har haft honom i våran säng , men de funkar inte heller , han beteer sig precis likadant där.
Han sover MAX 10-20 min och sen vaknar han och skriker och gnäller och vill inte göra nånting.
Ingen feber har han heller och inget nytt i maten som skulle kunna reagera på.
Jag driver mig själv till vansinne snart , jag blir ju super frustrerad och panikslagen själv när han inte vill nånting och inget hjälper!.....
Vi har ju våra rutiner som har funkat nu ett bra tag , och nu ska man börja om igen..
Nån mer som är/har varit med om detta , och isf vad gjorde ni/du?
Skolan blir väldigt lidande också känner jag , orkar ju inget när ingen här hemma får sova.
Måste få en förklaring till de här....
De vart iaf ingen skola idag , Milton var som sagt omöjlig att tas med och jag var döende trött efter 3 nätter utan knappt nån sömn alls.
Men imorgon hoppas jag kunna ta mig till plugget en stund iaf.
Har varit lite duktig idag endå , skrivit en krönika till svenkan , och tre kap. till "boken om mig".
De e ju alltid något.
Och så har jag hunnit bjuda upp dammsugaren på en vals , underbaraste känslan är ju när de e nystädat....underbart!
Vi drog en sväng till Östens när pappa A kom hem också , och sen upp till "momo" , hon va inte hemma dock , men det fick bli att laga middag där endå.
Korvstroganoff & ris , och Milton åt massor faktiskt.
Han har börjat äta mer och mer vanlig mat nu , på morgonarna så äter ca 2 smörgåsar och en yoghurt , sen en flaska välling till middagsluren , ett mellanmål , middag och till sist men inte minst en flaska välling till. 
Ibland en extra flaska här och där beroende på vad vi har gjort under dagen.
Så han har blivit riktigt duktig med mat!..
Nu ska jag slänga mig i soffan och titta på ett nytt avsnitt av MTV:s serie "16 & pregnant".
Det och TeenMom fördröjer mina vardagskvällar i väntan på att Milton ännu en gång ska vakna och skrika...
Godnatt med er!
En trött mamma med en mätt och belåten Milton...för stunden,...

Kommentarer♥





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0