Låt de hålla i sig!!

Inatt har Milton sovit heeela natten.
Eller ja , han vaknade en gång och ville ha välling , sen har han sovit.
I sin egna säng till och med.
Jag provade att ha en annan lampa tänd , sen om de va det som gjorde att han sov , de kan jag inte svara på , men jag hoppas för guds skull att detta håller i sig!!!
Snutten!!!
Har iaf varit i skolan idag , och de känns faktiskt bra nu!
Fick lite nya grejer i matten som gör att jag hinner mera , sen kollat upp all No som jag missat.
Tagis tag i svenskan i tre timmar när jag kom hem (Milton hade powernap i en timme och satt och tittade på resten av tiden....konstigt nog men aa) så nu är de Engelskan som måste redas ut.
Resten e på G alltihop.
SKÖNT.
Nu känns de entligen som om jag kommer fixa det här!!
Håller nu på och lagar mat , och Milton har sprungit omkring i bara tröja , utan byxor o blöja , och satans vilken fart det blev på honom! Haha , det var väl en sån befrielse!
Imorgon kommer Milton få hänga med till skolan en sväng och vara med på en No lektion! 
Kul och se vad alla kommer säga om honom och tvärt om.
OM det ens går.
Inte säkert alls.
Sånt som märks helt enkelt.
Nej , nu ska jag ta och göra hemmagjort potatismos!
Ha en skön kväll!
Har ju glömt visa Miltons tänder!
Här ser man skymten av två iaf , den övre e svårare att fånga på bild , då han inte tycker de e skojj alls att pilla i munnen!
Filosofen har slagit till igen , med benen i kors!

Kommentarer♥





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0