kan man sova med öppna ögon?

Hallå hallå , vart ett inlägg från pappa A:s dator nu såhär på kvällen.
Har inte haft möjlighet att blogga idag , haft fullt upp .
Och sen när allt lugnade ner sig och jag tänkte slänga in ett inlägg så dog datorn , så nu e den paj igen.
Varfööööör måste just jag ha en sån himla otur med elektronik?
Jäkla skit rent ut sagt.
Men på tal om idag.
Imorse upptäckte jag att Miltons andra framtand håller på att spricka fram , så det är antagligen anledningen till att han varit omöjlig de senaste dagarna...
Men idag har han lekt och röjt som en tok , tycker inte jag gjort annat än att plocka upp leksaker och mattor etc överallt!! Buse!
Vi skulle ju egentligen till skolan imorse , men Milton har sovit dåligt inatt igen så han va supergrinig imorse , och jag dödstrött , så de blev inget med det.
Men de va egentligen inte super viktigt , skulle prata med min No-lärare , så kan ta det på fredag!
Ja , och så har jag sprungit och planerat hela morgondagen efter mina skoltider , och sen kommer jag på "Visst fan , det är ju studiedag imorgon"
Ändrade planer med andra ord!
Tillbaka till idag , "momo sussie" kom över ett tag på dagen också och umgicks lite med mig och Milton , ser henne knappt längre tycker jag , men de blir väl så när kärleken drar i en :)
Iaf , sen så sov Milton middag en timme och efter det kom momo och hämtade oss så tog vi en sväng till Mjölby och hämtade upp pappa A och sen vidare in till LKPG! :)
Nya hallmattor och lite annan inredning fick vi med oss hem , inkl en ny köksklocka jag föll för! :)
Alltid kul när man får ändra om lite hemma :)
Men nu ska jag ta en nattis c, ich sen slänga mig i bingen , tror jag sover med öppna ögon just nu.
Milton busade för fullt med mami vid matbordet , han härmar alla grimasher man gör ;)
Nya köksklockan!!

Kommentarer♥





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0