Jahaja , Nu Va Det Dags Igen.....

Trevligt trevligt , vaknar upp på morgonen och känner den jobbigaste känslan som finns.....URINVÄGSINFEKTION..
Min tanke: "Åhhh neeej , inte igen!...."
Har inte haft urinvägsinfektion på 11 månader, hade de hela graviditeten med Milton , men sen släppte de.
Och nu ska de börja igen.....Usch vilket elände de ska vara!
Nu sover iaf mitt ♥ middag , han har röjt hela lägenheten idag ... vet inte hur många ggr jag plockat upp samma grejer..
Först går han till grytskåpet och drar ut alla grytor.
Sen går han till sitt rum o river ut alla kläder ur garderoben.
Sen vidare till vardagsrummet och drar ut alla leksaker överallt.
Efter de in till mitt sovrum och drar ut alla mina kläder.
Sen badrummet och vänder upp o ner på alla mattor.
Sen vidare till hallen och river ner alla skor , och till sist men inte minst så e han tillbaka i köket och röjer lådorna.
Förgrömmade unge! Skulle döpt han till Emil istället.....För de e vad han e....

Imorgon hoppas jag u-infekt. börjat vända iaf , så då väntar skola igen. (:

De blir en vända till stallet varje dag framöver nu också , kommer en familj och provrider Giggan nästa vecka och en annan tjej eventuellt nu i helgen.
Spännande och sorgset. Håller tummarna att allt går bra!


Dagens Mamma & Bebis!






Kommentarer♥





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0