iiiiiiis...!

Oj oj oj...okej.
Aa nu har familjen varit här och provridit Giggan iaf , och de gick bra för att vara första gången.
Dom tyckte om henne och Giggan va super duktig <3
Men när tjejen skulle fatta galopp så slant Giggan med bakbenen och de båda gled liggandes ett ex antal meter.
Båda klarade sig bra utan några skador , men fy va de såg läskigt ut!
Usch , jäkla is!!
Dom vill ev ha henne på prov i några veckor så vi får se om hon åker dit eller inte , jag vill endå att dom andra kommer och provrider så jag ser vem som funkar bäst ihop med Giggan också innan jag släpper iväg henne.
Så de blir nog bra iaf!!
Milton va ju hemma med pappa A och morbror A medans jag va i stallet och jag la honom innan jag åkte , för de va dags att sova middag , och han sov när jag kom hem till och med, så han hade lekt mycke imorse!
Men nu e han på ben'a igen och röjer!
Vädret har klarnat upp nu också ser jag , riktigt mysig solnedgång nu!
Trevligt!
Vi har skaffat oss lite planer inför nästa vecka också , (förutom all skola) så på fredag nu som kommer åker eventuellt jag , Milton och pappa A ut till Emma,Patrik och Milo och hälsar och kanske äter lite middag?
Vem vet , men de kan nog bli supertrevligt iaf. Länge sen man såg dom!
Och på lördag får mamma & pappa en stund utan Milton<3 så då blir de att åka med farbror M ut på bilträff!
Trevligt värre!
Nej nu ska vi över till "momo" Sussie och laga mat!
Ha en skön söndageftermiddag!
Dagens mamma!
(nej jag har inte fjortisrand på kinden, det är ljuset.)


Kommentarer♥





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0