ibland så glömmer jag också....de e helt normalt!?....

Ja godmorgon får man väl säga antar jag , Milton sov länge idag faktiskt!
Enda till 8! Kanonskönt!
Idag känns som en dag att bara ta det lugnt....Eller vad säger ni?
De blir väl inte så endå , de e redan full rulle här , det ska badas , duschas , tvätta hår , springa ut med hundar , frukost ,  plocka upp efter två hundar har vänt till 2:a världskriget här hemma....Jusste! Jag fick ju vara hundvakt inatt igen , och dom gör de inte fint efter sig!
Papper och skräp överallt......Ibland så vill jag verkligen göra blocket berikat med en till hundannons........

Ja , och så tycker ju jag att jag kommer ihåg att ta hand om mina blommor rätt väl , men så gick jag förbi fönstret och kom på att jag inte hade en aning om när jag vattnade dem senast!....
Ja , ibland så glömmer man ju.....till o med jag.....;)
Denna blomma lyckas jag ju verkligen med i alla fall!
Inte lika lucky med den här.....
Busan , hunden vi va nattvakt åt!

Kommentarer♥





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0