bilar och folk, vad kan det vara?

Nu har Milton sovit en dryg timma , så nu är han på bra humör inför eftermiddagen, för de är nämligen så att "pappa A" och mami här ska åka med Marcus (farbror M) på bilträff ikväll så Milton , min snutt , ska vara hos "momo" några timmar ikväll!
Kan behövas ett avbrott efter ett ANTAL nätter med skrik, så de ska blir kul faktiskt :)
Hoppas Milton sover sen när vi kommer hem efter att ha hämtat honom , han e väl antingen klar vaken eller jätte trött , han e ju inte van att somna hos mormor så vi får väl se hur det går! Som tur är så är ju inte vi så långt bort :)
Men nu ska jag sätta på lite kaffe och göra chokladbollar tror jag!
Haft ett sug på de ett tag nu , så kanske inte skulle vara så dumt till kaffet ....(:
Vad brukar ni smaska på för gott till kaffet? :)



Det här tipset hittade jag på blogg.se's startsida , riktigt snyggt! Jag ska garanterat göra detta till sommaren!



Har du några stiltips du vill dela med dig? berätta för mig så lägger jag upp det bloggen så alla får ta del av dem vettja! :)

Kommentarer♥





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0