2011:as värsta!

Det va det värsta jag har läst om hittills tror jag...
Mammor som ammar sina förskolebarn!
De har sina 4-6åringar hängandes vid bröstet fortfarande!
De jag kan säga är : Hur tänker dessa människor?
De förstör ju för sina barn.
De måste ju komma efter med att äta vanlig mat , hur kommer tänderna fram ordentligt? Och inte tala om vad säger deras skolkamrater?
Om det är någon mamma som gör detta och läser det här skulle det inte sitta helt fel med en förklaring tack....

Kommentarer♥





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0