visst fasen!

Vi måste gratulera Patricia (mammasangel.blogg.se) till hennes lilla dotter Novalie som föddes 21:59 den 24/2! Är såå himla glad för eran skull!
Ska bli så spännande att fortsätta följa bloggen , men med en till liten fin flicka!
Grattis tusen gånger om!
Ni hittar Patricias blogg häääääär



Kommentarer♥
Postat av: ENDENISE

Ja det är hon värd :) Hon är en mammavän till mig, galet härlig människa :)



sv: Haha ja men så har det alltid vart tidigare för mig också och nu är det helt tvärt om. Men jag går nog snart upp lite igen :)



jadå, visst kan jag lägga ut recept, iaf på en ungefär :D

2012-02-25 @ 20:00:17
URL: http://endenise.se





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0