seeeeegt

Segaste dagen i mitt liv tror jag.
Känns som om jag varit vaken i två dygn , och endå är klockan bara halv två!!!
Vart en snabbvända ute imorse , skulle vart i skolan men ingen hade sovit här hemma och "nannyAnna" hade fullt upp idag så det sket sig. Blir massa plugg ikv istället och så kör vi på skolan imorgon!
Måste läsa 4 böcker inom snar tid , några tips på bra böcker ?
Och då menar jag inga harry potter böcker som är typ 500 sidor tjocka , utan  "vanliga böcker" :)


Idag iaf , så kom en vaktis hit imorse och fixade min tvättmaskin , så nu slipper jag tvätta var 14:e dag med 20kg tvätt...SKÖNT.
Sen dess har vi inte gjort mycke , beställt lite vår/sommarkläder åt Milton♥
H&M online har super mycket rea just nu , så titta in!
Om nån timme ska väl jag till stallet och rida igenom Giggan , hon åker ju imorgon till sina förhoppningsvis nya ägare! Efter det så ska mamma&pappa skämma bort sig lite och gå och sola.
Evigheter sen jag gjorde så det ska bli underbart.
Milton och pappaA får gå o handla medans jag jobbar på brännan och sen går jag o Milton hem så får han slänga sig i fejk solen!
Och sen har man bekymmret med middagsmat......Det är samma visa varje dag , man har inte en aning.
Vad äter ni till middag denna torsdag? :)
På tal om Giggan , när nån ska ha henne på prov så ringer det 45 pers och är intresserade.
Men när man verkligen behöver ha iväg saken i fråga så får man vänta i månader.
Menmen , nu ska hon iväg iaf , så håll tummarna att hon stannar där!! :)
Just nu är den här saken på besök!
"låtsas farbror Ludvig! :)"

Kommentarer♥
Postat av: ENDENISE

sv: tack gulle du :D Jag använder photoscape, ett gratisprogram :)

2012-02-02 @ 22:13:10
URL: http://endenise.se
Postat av: Ida Lindh

Då skulle jag tipsa om pojken som kallades det, en sann berättelse om en liten pojke som blir misshandlad av sin mor och blir straffad på alla tänkbara och vidriga sätt, den är hemsk, men läsvärd. En sannberättelse också, inte allt för lång bok :) Jag gillar självbiografier. Finns även 3 böcker som en fortsättning hur det gick för pojken sedan när han vart äldre :)

2012-02-04 @ 01:30:25
URL: http://idasdiary.blogg.se/





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0