resultatet av hemmafärgning!

Vart ju inte så dåligt endå? :)
Någon som har ett tips på bra blekning man kan köpa själv?
Det här var den ljusaste jag hittade och tror inte mitt långa hår (färgade bara överhåret) kommer bli lika ljust med den.
OBS att ljuset faller olika på denna bild , det är inte så stor färgskillnad som det ser ut.

Kommentarer♥
Postat av: Elin

mood ultra blond

blir som mitt, blev så när jag färgade från brunt till blont :)

2012-02-12 @ 00:45:42
URL: http://bumsebusan.blogg.se/
Postat av: Ida Lindh

Tänkte precis tipsa om det men såg att en redan gjort det, moods ultrablonda är helt klart bäst! :)

2012-02-12 @ 20:37:22
URL: http://idasdiary.blogg.se/





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0