nya designen!

Som ni kanske märker har nya designen kommit upp!
Hoppas att alla webbläsare kan se den.
Om nånting ser knasigt ut så får ni skriva!
Nu är det bara lite små-pill kvar , så snart är den färdig!
Texten på inläggen tex. hamnar utanför markeringen en bit , och breda bilder likaså.
Men de sånt som vi får fixa i efterhand.
Nu funkar åtmistonde det mesta!
Hoppas jag......

Kommentarer♥
Postat av: ENDENISE

sv: Hej :)



Wilgot var ungefär 5 månader när han började sova i eget rum men då hade han spjälsängen :) Vi bytte till en växa säng då han var 1.5 typ och det gick super, han har inte trillat ur en endaste gång. Vi har bara hittat honom på tvären och på fel sida av sängen haha :) Finns ju såna där plankor man kan sätta så dom inte trillar ur :)



Du gör rätt i att vänta, ingen panik med stor säng inte :) vissa barn sover ju i spjälsäng tills dom är 3 år så haha :)



angående det där med länken så skickar jag över en bild till dig via mail som förklarar hur du gör. MEN när du ska tävla i mina tävlingen så är det bara att kopiera bilden och texten och klistra in där du skriver inlägget :) då följer länkarna och bilden med :)

2012-02-12 @ 19:27:33
URL: http://endenise.se
Postat av: jenny

jätte snyggt! :)

2012-02-12 @ 20:46:29





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0