nu är det dags!

Nu tycker jag att det är på tiden att ni läsare tar & talar om vilka ni är! ;)
Av så många läsare , är det bara ett fåtal som törs ta chansen att slänga in en kommentar!
Ni måste bättra er! ;)
Vilka är ni? Vart bor ni? Bloggar? Åldrar? jaa alllllllt! Jag vill veta allt :D Nej då , men vilka är ni?
Tjejer & killar blandat? nån med barn? Hur hitta du hit? Hur länge har du läst? Vad gillar du mest med bloggen , nått som du tycker ska ändras?  Ja men berätta! :D
Fegisar ;)

Kommentarer♥
Postat av: Ebba

jag hittade hit för att de flesta vet vem du är, osv. Först tyckte jag att det var sjukt att du hade barn i denna ¨ålder, men självklart har jag ändrat mig!!! du är toppen mamma! :)

2012-02-24 @ 19:14:27
URL: http://ebbaviktorias.blogg.se/
Postat av: Emma

vi red ihop någongång när du hade din förra häst hos agneta. oså såg jag att du hade en blogg och barn oså, och de va intresant så har fortsatt läsa imellanåt :)

2012-02-25 @ 17:12:12
URL: http://emmaholgersson.devote.se
Postat av: charlotta

Jag hittade din blogg från Alex tror jag :)

jag har följt dig från din förra blogg, jag tycker det är väldigt intressant, jag gillar barn och det är väldigt kul att följa en ung mamma.

jag tycker du har en väldigt söt blogg, går in varje dag och kikar!

du är duktig!

2012-02-26 @ 17:21:22
URL: http://charlottaandersson.blogspot.com
Postat av: emma (:

Haha, jag hittade din blogg idag, eftersom ni var med i östgötatidningen! :) Jag bor i Boxholm o är 19 år, har inga barn men det kommer väl någon gång, jag och min kille brukar prata om det men än är det inte dags, på något/några år i alla fall, haha :)

2012-02-29 @ 18:11:01
URL: http://eeemmaan.blogg.se/





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0