neeeeej...

Sjukling på G........
Vaknade inatt av att Milton helt från igenstans skrek okontrollerat.
Fick panik och förstod ingenting.
Efter en liten stund insåg jag att han var täppt i näsan då han gnodde som en tok på näsan , så snabbt som ögat fick pappaA springa & hämta Nezerilen och fem min senare sov ungen som en stock igen.
Men idag har det varit lite si&så , han har varit pipplig till & från , o jag undrar om jag hålelr på att åka på nånting jag med. Är förkyld jag med och nu börjar migränen smyga sig på sakta men säkert....
Orkar inte med sjukstuga igen , vi får ju aldrig vara friska längre än en vecka här hemma!!!......


skola....
Jag bara måste säga att jag älskar våran SO-lärare.
Ta det inte fel nu , men han ser ut som en rund & go bumbibjörn.
Hahaha! Snällaste människan i skolan också tror jag.
Go team Lasse!


Idag!
Ja , dagen började med att bege sig mot skolan , där man spenderade några timmar i arbete.
Sen kom jag hem & släppte hem Anna , Milton sov , men det varade inte länge.
Han hörde att mamma va hemma så vi satte igång & busade non-stop i över 2 timmar.
Sen la vi oss i sängen och slocknade båda två. För att sedan vakna upp igen vid 20 i 3. Underbart med middagsnap!
Nu vill inte texten det jag vill , men iaf , det får väl se ut såhär då.
Efter mer med bus så satte vi igång med maten lagom tills de att pappaA kom hem , och sen dess har vi bara varit . 
Nu sover lillkillen sen nån timme tillbaka & jag ska slänga mig i soffan med mitt stora ♥.
Imorgon väntar musik&slöjd i skolan , kan de bli bättre? Plus att pappaA är ledig imorgon , åh va vi ska mysa som en familj alla tre för en gångsskull!
Ha en trevlig måndagskväll fina ni 



Kommentarer♥
Postat av: ENDENISE

sv: usch det lät inge vidare du, krya på dig och hoppas att det vänder nu som du tror! Vatten ska man alltid dricka massor av :) såg du mailet jag skicka förresten? kram

2012-02-14 @ 12:20:21
URL: http://endenise.se





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0