jäkla skit blogg.

Kuuuuuuul , eller inte :)
Mei Ling & jag satt i flera timmar igår och pillrade med att få till min bloggs design.
Men inget funkade som det skulle.
Jäkla skitblogg rent ut sagt.
Min vanliga tur , som VANLIGT.
Alltid ska det vara såhär när jag ska försöka med nånting .
Nu letar jag iaf nån snäll person som vill fixa hela designen åt mig istället , orkar inte piilra med det här , klättrar på väggarna snart.
BAJSBLOGG!!!!!!

Kommentarer♥
Postat av: emlw

Frida, gick helt ärligt hem och skämdes efteråt haha! Men du, jag hittade faktiskt sen koden för runda hörn... alltså en som fungerar -.- Om du orkar försöka igen eller bara vill veta haha, så kan jag skicka den på Facebook :)

Hoppas du fick något utav det mer än ont i ögonen av alla koder osv ;)

2012-02-12 @ 01:38:47
URL: http://meeiiliingws.blogg.se/





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0