jag döör lite grann.........

Ja jag antar ingen lyckats missa att vi är med på första sidan i östgötatidningen........
OMG , jag dör lite grann, de hade ju förmodligen kunnat funnits en finare bild , jag ser både drogad , efterbliven & allmänt mongolid ut & 'Milton ser ut som ett monster.
Faaaasen va jobbigt. MEN å andra sidan så vet väl dom flesta att jag faktiskt ser normal ut , hoppas jag? usch vill gå o gräva ner mig..........................................................

Iaf , idag har Milton haft en dålig dag då inget varit roligt alls. Och han har börjat med nått nytt , han ställer sig och skriker , och sen skriker han högre och högre helt utan anledning. Oså helt plötsligt kan han ställa sig o garva istället. KNASUNGE

Vi har iaf varit ute större delen av dagen , jag känner att jag tjatar varenda dag om att det är fint väder , men jag tänker göra det igen , guuuuud så underbar våren är!
Skinnjacka , converse & en liten "sommar"-väska på axeln. Gud va jag trivs.
Har suttit med konstant-plugg i två timmar i bibblan också , med min underbara lärare Ewa Laurén!
Fan va jag kommer sakna henne & jag tycker synd om de elever som inte kommer få ha henne som lärare under sina skolår , då hon går i pension i år. Bättre lärare finns inte! Ett hjärta till dig Ewa!
Sen kom man iaf hem & vem satt där i köket förutom pappA&Milton? Jo för det gjorde Ludvig!
Haha , en stammis hemma hos oss.
Vi gick ut för att spendera eftermiddagen i solen uppe på väderkvarnsbacken & det var det verkligen värt kan jag lova!
Där uppe träffade man sedan på ett par gamla vänner över en stunds tjhohande om gamla tider också , alltid lika trevligt! Träffade dem ännu en gång senare också för den delen :)
Efter det så drog vi oss hemmåt och jeansen fick åka på över leggingsen , nog för att det är underbart i solen , men framåt eftermiddagen/kvällen när det börjat skymma så kryper temperaturen allt nedåt igen....fy ,det där lät som en väderleksrapport , kanske något man skulle sattsa på`? Skriva väderleksrapporter? ;)
Nej men tillbaka till ämnet.
Vi gick iaf en rundtur i stan för att sen gå och äta! Mysigt

Det är inte varje dag man är ute och går på kvällen då det faktiskt fortafarande är 7+ ute!

Hääärligt.

 

Nu lägger pappaA Milton & jag ska slänga mig i duschen! Sen väntas BigBrother!

Har nog börjat gilla Hanna W lite faktiskt , hon e rätt kul o kolla på , hon har ju humor lixom! Haha knaas!

 

Imorgon så får vi se om "nanny Anna" har möjlighet att ha Mille eller inte , annars så kanske man får en sovmorgon om man har tur!

Har blivit bedd att följa med Ludvig för att köpa en inplastningsmaskin också , har inte en aning om vad det är , men det märks väl imorgon antar jag! Hoppas han vet vad det är bara , annars så står vi väl där som pippi långstrump och letar efter en "spunk"!

 

Jag har en grej till att gnabba om ,

Är det bara jag som endå blir lite halv depp såhär när våren kommer?

Missförstå mig inte nu , jag ääälskar vädret etc , men just med tanke på alla gamla minnen man har från sommrarna , och underbara människor man umgåtts med men som man inte längre träffar?

Och kanske inte heller kan umgås med igen pga gamla personliga konflikter etc? Människor man sagt att man hatar , att man aldrig mer vill se , men att man faktiskt innerst inne älskar dem mer än någonsin men att allt är för komplicerat för att nått ska kunna bli sig likt igen.

Och man tänker på hur den här sommaren hade kunnat sett ut om man hade gjort eller sagt nånting annorlunda?
Nu får ni absolut inte tro att jag menar nånting som har med mitlon att göra , absolut inte!!!!
Jag menar lixom vänner , gammal kärlek etc.
Jag tycker det är sorligt & har varit riktigt depp idag faktiskt........
Men det ska vi sudda bort hoppas jag!........

Dumma tidning , jag ser la någorlunda normal ut? Bajsa på tidningen!!
Här utan smink till och med!








Kommentarer♥
Postat av: charlotta

jag tycker verkligen inte du ska skämmas för bilden :)

jag tycker att du var väldigt söt på den :) och Milton ser inte ut som ett monster ;)

2012-02-29 @ 21:05:34
URL: http://charlottaandersson.blogspot.com
Postat av: Ebba

jag började lee och satt och funderade i typ en kvart om hur snygg milton kommer bli med tanke på hur snygg du är!!! OCH du vart skit snygg i tidningen!!!!! ;)

2012-02-29 @ 21:06:59
URL: http://ebbaviktorias.blogg.se/
Postat av: Deborah ❤

Hittade hit nyss via tidningen. :D



Går du på trojenborgskolan? Det gör iallafall jag.. x)

2012-02-29 @ 21:14:18
URL: http://debbiesfoto.blogg.se/
Postat av: Annabelle

Haha ni såg fina ut i tidningen också.

2012-02-29 @ 22:48:00
Postat av: frida

Sv Annabelle: haha tack! Önskar jag kunde känna de med........haha.



Sv Deborah: Kul! hoppas du fortätter läsa!

Ja jag går på trojjan!



sv Ebba: hahaha va gullig du är! men jag ser verkligen förjävlig ut i tidningen....



sv charlotta: Tack så jätte mycket :)

2012-03-01 @ 08:17:20
URL: http://fridaelinor.blogg.se//
Postat av: Amanda,15år och mamma :)

Är du 96a? :)

letat sådär 1år efter en mamma som är exakt lika gammal som mig ;)

2012-03-05 @ 21:57:19
URL: http://rosaaelefant.blogg.se/





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0