hungrig mage.

Satans va hungrig man blev helt plötsligt , jobbigt värre!
Varken pappaA eller jag kommer på någon bra lunch till oss , så de blir att skippa det idag o bara ge Milton , så går man hungrar fram tills middagen.... Det e ju sanslöst att man gör så , bara för att man inte har nån idé om vad man ska äta.
Ja herregud.
Har iaf gjort första svenska nationellaprovet nu , gick rätt bra , men eftersmart som man är kommer man på att man kasnke skulle formulerat sig lite annorunda här o där....
Menmen , vi får väl hoppas på ett bra resultat!
Torsdag smäller det igen , men då är det skrivuppgift.
Jag som är den som alltid lyckats skriva alldeles för mycke på sånt , medans andra sitter med ett halvt A4 och kommer inte längre , känns det lite oroligt för mig med tiden.....Vi har 2 och en halv timme på oss och man vet ju aldrig va de är för nått långt vi ska skriva.
Håller tummarna att jag hinner klart!
Iaf , efter det så fick det bli en snabbsväng ut med Busan , och sen upp till Anna&Milton!
Milton va suuuupertrött , så han slocknade så fort jag lagt honom i sängen.
Då  vart det storröj här , han e väääldigt duktig på att röja ut saker , som sagt.
Och nu har pappaA kommit hem från skola&körskola och vi ska som sagt komma på nånting att äta.
Sen blir det middag , min lillebror Andreas kommer på besök och äter med oss , och sen ska jag sätta mig och storplugga religion!!!!
Fullt upp.
Men hör av er om ni kommer på nått snabbt och lätt att äta till luch vettja! :)

Dagens håruppsättning♥


Kommentarer♥
Postat av: emlw

Omelett med någon köttbit till?

Vad gör du på fredag/lördag? Tänkte att jag kunde komma över då för det med blogg designen. Vet dessutom inte var du bor - du kan ju skriva adressen på fb, min mobil är död, eller så möts vi någon stans? (:

2012-02-07 @ 14:24:49
URL: http://meeiiliingws.blogg.se/
Postat av: frida

Hej , ja men det blir bra , vi kan säkert mötas nånstans , du har väl mobilen på i helgen iaf antar jag ? :) Så du kan ju höra av dig då fredag/lördag när du har tid , så bestämmer vi nått. :)

2012-02-07 @ 19:20:14
URL: http://fridaelinor.blogg.se//





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0