hissar & dissar!

Jag tog en dag ledigt från datorn igår , som ni kanske märkte!
Kände att de bara skulle bli en mysdag med familjen utan massor av "måsten".
Och efter frukosten igår så sken solen så underbart så vi planerade en tripp till lekparken.
Vi byltar på oss 15 lager med kläder och backar upp med varma vällingflaskor etc.
Jätte kul o mysigt tänkte jag ....tills vi kom ut i lekparken.....
De va nämligen så att Milton inte alls höll med mig , lekparken vart en riktig diss från hans sida.
Gungorna va superlääääskiga , och åka rutchkana i mammas knä va också hämskt.
Snön va inge kul o kasta o gräva i heller .
Det som funkade en liten stund var när mamma/pappaA klämde ner sig i en gunga tillsammans med honom.
Så lekparken får vi återkomma till en annan gång.....
Efter det vart det att mysa lite inne istället och sen tvärslocknaed jag o milton och vaknade när klockan va halv fem....super härligt att ta en middagsnap! :)
När klockan sedan började närma sig sju och vi hade ätit osv , så kändes som om vi alla behövde komma ut i friska luften lite grann , och vi tog en promenad till affären och köpte på oss lite lördagsgodis!
Kom hem och satte på TV:n och titta där, det va ju melodifestivalen!
Hade tyvärr missat seanBanan , hade varit kul o se när han skämde ut sig.
Menmen , det bästa bidraget va ju iaf Loreen , helt klart.
Det komemr nog garanterat att bli en hit på dansgolven i sommar den med , precis som förra året då hon uppträde med "my heart is refusing me".
Duktig tjej där!!
Nu vart det långdraget här , men efter det iaf så vart manlite smått sugen på att få sig ett gott skratt till "heartbreakhotel" när man sett Helena Bergström i melodifestivalen , så jag gick o natta Milton& sen satte jag & pappaA oss o glodde på den. "farbror ludvig" dropade in o sa hej en sväng under kvällen också , trevlig och lyckad lördagskväll , helt klart en hiss!
PappaA & Milton gungar ♥ (:

Mamma&lilla♥


Kommentarer♥





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0