här står man i för fullt!

Full rulle & oväntade besök!
Jag lovade ju att berätta mer om paketen jag hämtade ut , men det får bli i bilder imorgon istället.
Hann inte med att fotografera och skriva idag , tyvärr.
När vi kom hem efter promenaden så började vi fixa iordning lite här i lägenheten , och så fiint det blev!
Efter en liten stund så ringer 3 vänner & tänker komma upp till oss och hälsa på , och när jag är beredd att öpnna till dom så står Anna (hon som hjälper till med Milton när jag har skola , ni vet :) ) och Sofia där och har köpt present åt Milton! Gulligt!! Tusen tack fina ni 
Nu bråkar texten med mig igen , men ja , iallafall . Också en av vännerna hade med sig en super söt nalle åt lill killen , tack för den också! Men iaf , det vart ingen tid över för att fotografera & blogga innan Milton somnade så vi tar det imorgon istället!

PappaA fixar , där ser man!
Jag fick mig en chock idag , jag skulle försöka få ihop gardinstänger och sen sätta fast fästena i väggen vid fönstret, och kände på en gång att det är lika bra att lägga ner.
Jag som faktiskt brukar vara rätt händig av mig , sätter upp hyllor och markerar o borrar etc , men det här va inte nått för mig.
Men så helt från ingenstans så kommer pappa A och fixar allt. Inte trodde jag att han förstod sig på gardiner osv.
Men där ser man!! Jag fixar ju dock hur gardinerna ska sitta etc , men endå , tack hjärtat! 


Tack&varsågod!
När vi kom hem från promenixen hade också pappaA köpt jätte fina rosor åt mig & en chokladask.
Han är alltid noga med sånt , tack underbara du!
Och jag kände ju också för att vara lite extra snäll så ställde mig ju och gjorde köttfärslimpa , sås , potatis&lingonsylt , vilket tog bra lång tid , men lyckat vart det iaf! Så hoppas pappaA uppskattade det också!
Men nej , nu orkar jag inte sitta ner längre , känns som baken börjar domna bort .
Så vi säger godnatt för ikväll & så hörs vi imorgon!

Hoppas ni haft en fin alla dag !




Kommentarer♥





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0