gud va skoj!♥

Måste börja med att säga att jag tycker det är såå himla kul att få veta om så många människor som läser bloggen , som man inte hade en aning om! :D
Verkligen super roligt och jag hoppas ni fortsätter!

Inlägget om en av kommentarerna i "veckans fråga" kommer senare!

Jag , pappaA & Milton har legat magsjuka från lördagskväll till idag.
F y f a n säger jag bara. Det började med att pappaA sprang & spydde till & från på lördagskväll , och sen runt 1 nån gång , så var det min tur. Jag va uppe minst en gång i halv timman och klöktes , och till slut så finns det ju lixom inget att spy så då kommer det ju bara upp galla(magsaft) och det gör så jäääkla ont , hela magen bara krampar ihop. Ajajaj....... PappaA slutade på söndagsmorgon men jag höll på enda fram till sent igårkväll. Fick inte ens behålla en klunk vatten , så idag är man något slutkörd och magen är så insjunken så det ser inte klokt ut.
Milton spydde på bussen hem i fredags och sen va det inget mer med det , men igår och idag har han haft rena rama rännskitan , bytt blöja var tionde minut. Stackars barn säger jag bara , fy satan.
Men han har fått i sig betydligt mycke mer vätska och mat idag i alla fall och nu har blöjan varit torr i några timmar så hoppas att det vänder nu..... Usch o fy!!!!
Men det är i alla fall därför jag inte bloggade igår , var heeelt utslagen verkligen.
Nu ska vi försöka få i oss lite enkel snäll-mot-magen-middag & sen återgå till att göra ingenting.





Kommentarer♥
Postat av: ENDENISE

usch usch usch för magsjuka! Det tar ju så lång tid innan man blir bra, oavsett om man inte spyr liksom. Krya!

2012-02-27 @ 20:26:29
URL: http://endenise.se





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0