Grattis!!!

Stort grattis till kronprinsessan / blivande drottning Victoria & hennes Daniel , som imorse fått en liten dotter!
Det som ryktades om att de skulle få tvillingar....men en liten fin prinsessa kan ju vara nog det med!
Super kul tycker jag iaf!
Grattis fina ni!!
På tal om något helt annat så har vi laddat upp för cup-cake bak , ska  bli sååå spännande att se hur mina första cup-cake bakelser blir! Hahha det blir väl katastrof det med .........tårtan vart ju inget vidare....... haha.

Kommentarer♥
Postat av: william

ser fram emot att få se dina cupcakes:D vill också köpa såna söta burkar:D



Och säg gärna vad du tycker om mina "The best of snow white" Modellbilderna som jag har tagit på Louise:D

2012-02-23 @ 15:01:28
URL: http://funnyones.blogg.se/
Postat av: Sofia

Rekomenderar Rainbow cupcakes, en favorit bland barn och roliga att göra! :)

2012-03-02 @ 14:30:16





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0