Godmorgon fina ni!♥

Inatt.
Inatt har Milton sovit RIKTIGT bra faktiskt , vaknat en enda gång och skrek till för att sen somna om som ingenting hänt. Och inte nog med edt , han vakna inte förrens 20 över 8 imorse , i sin EGEN säng! Kors i taket , heliga Maria .
Äääääntligen en god natts sömn! Tack älskade unge
Hoppas att detta håller i sig så att vi allihopa orkar mer på dagarna & kan börja träna honom att sova i sitt rum om ett tag. Just nu så vaknmar han ju normalt sett två-fem ggr om natten och ska sova i vår säng när klockan slår tre. Men icke inatt icke..! 
Sova eget rum & säng är ju absolut inget vi har bråttom med & inte han heller , men ju tidigare det funkar , ju bättre blir det i slutänden. :)

Nu.
Nu ska jag gå och väcka lill-pojken för det är strax dags att gå mot bussen!
Om pappa A kan bestämma sig för en tröja också så löser sig allting nog till slut..........vet inte hur många gånger han sprungit fram & tillbaka framför den där spegeln nu. Haha

Hoppas ni får en underbar dag , här ska det regna så det där med ut & springa vet jag inte hur jag känner för.....men men. Kram på er!




Han ska alltid ta den svåra vägen överallt!!


Kommentarer♥





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0