ge mig sommar!! :(

Bilder på mig från sommaren 2011.
ps. när man ser dom här bilderna så saknar jag mitt mörka hår........dumma mig , kan aldrig bestämma mig!
Vad tycker ni är finast? :)
mina sommar-drömmar är längre bort än jag trodde...
Jag skulle verkligen slänga mig i vägen för att få lite sol&värme nu.
Men vad är det första man ser på morgonen när man tittar ut genom fönstret? Jo , att det har kommit tyå 30cm snö och lagt sig .
Jippie! :) naaat. Fyfan va trött jag är på det här nu alltså. USCH! Gör nånting någon!!
mamma-milton söndag!
Idag är pappaA ute med farbror Marcus på Tåkern & åker o leker av sig lite på isen , så det vart en ensam mamma-milton myssöndag idag kan jag lova!
Vi får se vad vi hittar på när han vaknat efter middags-napen!
Måste i vilket fall som helst gå en stund och njuta av solen , även om det är snö som förstör.
Sen får vi väl se när pappaA kommer hem , så e vi bjudna på middag hos "mommo". Hon vi aldrig ser längre:)
Så det kan ju bli kul.......

Kommentarer♥
Postat av: Miranda Karlsson

Jag tycker du passar bäst i brunt :)

2012-02-12 @ 13:10:52





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0