fikasugen mamma!

Milton och pappaA har sovit en stund nu , och jag har sprungit runt med dammsugaren och städat som en tok.
Vi ska nämnligen ha besök nu vid 3.
Och pappaA insåg att han skulle ju duscha och göra sig iordning innan de kommer så han hoppde in i duschen och låste dörren.
Och tänkte inte på att Milton har blivit super pappig och ska vara med honom ÖVERALLT när han är hemma...
Och Milton kommer ju nu då inte in i badrummet till pappa så han sitter och skriker utanför som en tok...
Tur att han inte är jag! Som ska ha inpackning och gud vet vad innan man kliver ur duschen! :)
På tal om besöket så är det pappaA:s moster  , Lotta , och barn som komemr och hälsar på , så det blir väl typ Miltons sysslingar ...? Eller nått sånt.
Det ska bli super trevligt , och de skulle ta med fika , hahha jag har fått ett sånt sug efter koffein och sötsaker på sistonde , inte en aning om varför , men så kan det ju vara när man är lite slut på energi!
Det ska bli attans gott och trevligt iaf!!! :)

Du kan läsa Lottas blogg här : http://mittlivplandet.blogspot.com//
Hon driver en stor inredningsblogg och är stylist och fotograf!
Kolla in hennes fina sida! :)♥
Imorgon blir det troligen skolgång , mys , mat och stallet.
Fredag eller lördag hoppas jag på att åka och köpa lite födelsedagspresenter åt mitt lilla♥
Han blir ju 1 år snart!! Mammas fina pojke!!
'
Milton äter frukost med HEEELA kroppen ...& håret...

Måndagens mamma:




Dagens mama!








Kommentarer♥
Postat av: ENDENISE

finis du är!



sv: Hej och tack gulle du :D Gla jag blir (: Hur du gör hjärtarna? ENKELT! Håll in "alt" knappen och håll kvar medan du trycker på nummer 3. Inte på siffrorna över bokstäverna utan dom till höger på tangentbordet :) Om inte så kan du kopiera hjärtat och klistra in :D

2012-02-01 @ 19:34:03
URL: http://endenise.se
Postat av: Lotta

Tack för idag söta ni, ni är så fina och lilla Milton är moster Lottas ögonsten. Längtar tills nästa gång vi ses.



Kram Lotta

2012-02-01 @ 20:09:58
URL: http://mittlivplandet.blogspot.com





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0