Det vart ännu en bloggpaus , lovar att sluta med det.
Har varit lite hektiskt nu igen ...
Milton går som bara den nu , min fina kille!♥
Så himla kul att se.
Och nu börjar dagarna krypa sig in på , för det är snart Miltons 1års dag!
Vart har tiden tagit vägen nånstans?
ETT ÅR , lixom HALLÅ?
Nej jag har inte en aning , kan inte förstå att det är ett år sedan han kom till världen.
Inte heller att det är ca 2 år sedan min graviditet satte start.
Tänk va fort det går.
Varje minut är ju hur dyrbar som helst.
Men iaf , tillbaka till ämnet , det är massor med förberedelser på gång inför hans födelsedag , släkingar kommer hit o dit , och det ska pysslas med dittan&dattan , och tårtbak , presenter och gud vet vad.
Till råga på det så har man skolan också , herregud.
Min rektor till och med sa det till mig , att jag gör ju inget annat än prov i skolan.
Så nu är det hektiska dagar framför oss , men åtminstone så är svenska nationella proven klara nu.
Ett MÅSTE ur världen i alla fall.
Idag har jag ju då haft skola med nationella på morgonen , sen kom jag hem och så satte jag & Milton oss i sängen och gosade med kaninen! För vi har ju en sån i familjen också , lilla prosit!
Efter ett tag tröttnade Milton (kaniner är ju inte det mest lekfulla djuret precis) så han gick ut i hallen och så vart det knäpptyst.
Efter ca 2 minuter kommer han tillbaka och ser ut som en kaninbur.
FULL av spån hela ungen.
Jag går ut i hallen och tittar och där har han vänt upp och ner på spån-påsen , så nu hade jag ca 2 kg spån utstrött överallt i lägenheten.
"jag som tänkte ta det lugnt en stund" muttrade jag för mig själv och drog ut dammsugaren.
En halvtimme senare är lägenheten som ny , och vi slänger oss i sängen.
Sen kom pappa A hem och vi tog oss i kragen och gick över till "l. farbror Ludvig".
PappaA&han tränade och jag&Milton satt o tittade på baota stora fiskar.
Sen tog vi en sväng till affären för att sedan gå hem & laga mat.
Fick bli en enkel grekisk rätt med pasta , bacon , krossade tomater och fetaost.
Efter att vi ätit kände jag för att röra på mig så drog med gubben&Milton ut igen och köpte hårfärg och slängde mig i solariet. Efterlängtat!
Så nu sover lillpojken och jag ska sätta i färg i håret , och sedan skriva franska-uppsats och plugga SO!
Yey , wish me luck!
Imorgon kommer Mei Ling hit och ska hjälpa mig få iordning på denna blogg! Kul! :)♥
Nej , men godnatt fina ni!
Prosit , den nysande kaninen!



Kommentarer♥





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0