coooooountry! ♥

Ååh måste bara säga att jag har börjat älska country-musik.
Ända sen jag såg filmen "walk the line " med joaquin phoenix och reese witherspoon har jag varit helt såld.
Deras röster tillsammans e ju helt underbart att lyssna på. Bara Reese också för den delen.
Funderar på att börja sjunga country fan , kanske ska ta ett snack med musikläraren och fråga om han vill ställa upp och sjunga "times awastin"  med mig på nians skolavslutning kanske? En av deras bästa låtar tillsammans tycker jag...!

På tal om nånting annat så har mitt lilla♥ gått jätte mycket idag!
Duktiga killen! Han kommer garanterat gå helt innan hans 1års dag!
Mamma&pappa är stolta!!♥
Idag har jag suttit och pluggat i tre timmar medans Milton va uppe och busade med Anna&Sofia.
Sen kom han hem och va dyng trött så han sov väl i en timme och då vart det ännu mera plugg för min del!
Efter det har Milton och jag busat som galningar , han e så jädrans smart ungen , han har en favoritlek där man först kryper efter och "jagar" honom , och sen när man "tagit" honom så kryper han efter mig och "jagar" mig.
Han förstår verkligen att man byter tur på den som jagar  , och det va så kul , för jag gick och la mig på golvet bakom ena sidan av sängen , och han kröp till andra sidan av sängen och la sig ner på golvet och tittade under .
Hahha , så otroligt smart&söt. Mammas hjärtegull♥.
Iaf , sen så gjorde vi mat tills de att pappaA kom hem , och så åt vi , & sen tänkte jag&Milton gå över till "mommo" och hälsa på medans pappaA va hos Ludvig och tränade , men så va hon inte hemma så det vart inget.
Vi fick gå hem och busa en stund istället och sen va det dags för snutten att sova.
När pappaA kom hem hade han dragit med sig en x-ray åt lilla mamma , galet gott , men nu är jag pigg som en nötkärna så det blir lite "måndagsmys" i soffan framför en favorit i repris = "Walk The Line"!
Imorgon har jag nationella , önska mig lycka till!
Godnatt fina ni !♥


Kommentarer♥





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0