buse!♥

Imorse..
Imorse vaknade Milton vid kvart över sex & var klar-vaken.
Vi tog oss i kragen & gick upp och busade för fullt. Knäppa unge , förstår verkligen inte var han får sin morgonenergi ifrån.
Jag är inte särskillt morgontrött men jag skulle ju inte palla springa ett marathon.
Men kunde Milton så skulle han!
Iaf , sen dess har vi ätit frukost , städat , träffat "momo"en snabbis & nu sover charmtrollet middag.
Jag håller på att skriva en franska uppsats om frankrike under andra världskriget , som ska tas med nu kl 1 när jag ska träffa min lärare.
Ska försöka klämma in ett prov idag också när jag endå ska dit , men vi får väl se hur det går när Milton är med....haha.....han sitter ju inte still & är tyst precis! :) Men de går väl de med!
Sen vid tre kommer ju journalisten hit , hoppas pappaA hinner hem till dess bara!
Kan ju bli trevligt :)
Imorgon....
Imorgon ska vi fira Milton , mig & "momo" , alla tre har ju fyllt år nu senaste månaden , eller aah , "momo" fyller den 17:e , men de e ju snart de med.
Så jag ska ställa mig & se om jag får någon ordning på tårtan ikväll , och "momo" gör morotskaka. Gott!
Ja , imorgon är det redan torsdag. Veckorna bara springer förbi än , man hinner ju ingenting längre. Nästan lite läskigt tycker jag allt.
Men det är ju posetivt samtidigt för då komemr ju min älskade sommar snart! 
Men den är väl över lika fort den med.... :/
Men nu ska vi se fram imot våren först i vilket fall som helst , men den e inte nära ännu iaf.
Vi har fått tonvis med snö inatt igen , räcker det aldrig? ...
Aja , nu måste jag sätta fart här!
Vi hörs senare , ha en skön onsdagseftermiddag!

Har ni fått mycket snö ? Minusgrader? eller är det bara tråkiga östergötland ;)?

Milton morgonbus! 






Kommentarer♥
Postat av: frida

Jag bor i småland och här har det kommit ja minst 30cm snö om ens det räcker.. Det är dock inga minusgrader men är så trött på snön nu!! :/

2012-02-15 @ 12:12:50
URL: http://joakimsfliickaa.bloggplatsen.se
Postat av: F E L I C I A

gud så söt!

2012-02-15 @ 19:37:33
URL: http://thegoldenyear.blogg.se/
Postat av: Anonym

så himla söt han är!

2012-02-19 @ 15:20:05





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0