bloggar jag följer dagligen!

Det här lite tips på bloggar som jag följer dagligen , och älskar att läsa!
Mina största favoriter är dock "endenise.se" där man får följa denise, en 23årig tjej som bor tillsammans med hennes sambo & två ursöta barn! och "mammasangel.blogg.se" där vi får följa Patricia , 21 år och blivande två barnsmamma , hon har en dotter på 1 och ett halvt , och befinner sig i vecka 39. med sin kommande dotter nr2!
Varför dessa bloggar är mina favoriter :
  • dem innehåller mycket foton , och de är fint redigerade.
  • mammorna i fråga är rätt unga.
  • de skriver på ett sätt som är kul att läsa!

Patricias blogg!
Ni hittar henne på : mammasangel.blogg.se




Mamma Angelica!
Ni hittar bloggen på :   angiiesblogg.blogg.se



Mamma Millah!
Ni hittar henne på : millasehoman.blogg.se

Karolinas blogg!
Ni hittar henne på : lillamys.blogg.se
Denise blogg!!
Ni hittar henne på: endenise.se





Kommentarer♥





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0