allt & inget!

Detta blev ett sent inlägg , har fått i mig för många energi drycker idag tror jag , känns som om jag varit lite hyper......hihi 
Jag har storstädat heeela lägenheten , pappaA fick dock plocka undan efter middagen........heh.
Men inte nog med det , jag fick en kick och behövde göra av med lite energi så jag drog på löparskorna & for ut o sprang i 45 minuter. Whaaaaaat............men jo det gjorde jag. Det är typ sådär 3 år sedan jag sprang , lixom sprang för träning/konditions skull . Men nu jäklar , nu vart det fart på kärringa här hemma , och riktigt skönt va det också. Känslan av att ha varit ute och motionerat så pass i friska luften. Duktiga jag , tihi. ^^
Helt förvånansvärt att jag orkade så länge dock .... haha , men man slutar aldrig förvånas & det är väl tur det! Imorgon om vädret tillåter så ska jag försöka ta mig i kragen igen , tänka sig , till sommaren kanske man har konditon & vältränad rumpa? naaaa, förmodligen inte , men man ska ju heller aldrig säga aldrig! ;)

Kom in efter det iaf och slängde mig i duschen , sååå underbart.
Sen va det bara att sätta igång med middag , och de ska jag säga er , jag ska aaaldrig köpa karrékotletter på Östenssons igen . Fasiken nu sa jag aldrig....men aa.
De va dom sämst skurna jävla köttbitar jag sett i hela mitt liv tror jag.
Det va typ 5 % kött på dom & resten bestod av fett& ben. INTE OKEJ.
De hade lagt över EN köttbit som såg okej ut över de andra så att man inte skulle se hur dåliga de andra var. Fult gjort , man betalar ju inte massa pengar för mat som , eller ja man kan inte ens kalla det mat. Dålig stil!
Nästa gång jag köper kött så ska jag se varenda köttbit de skär ut. Punkt slut. Annars kan de behålla sin skit. Tack & hej typ.

Iallafall , så medans jag höll på med middag så såg jag på Milton hur han vart hängigare & mer röd blommigare i ansiktet. Kände på pannan & insåg att febern va på ingång.
Neeeej tänkte jag , stackars liten , vi som nyss blev fria från allt det där.
Men sen kom kvällen och det försvann , helt spårlöst.
Jätte skumt verkligen , men man ska väl vara glad för det! För du är inte välkommen , nedrans feber , tack & försvinn . Typ.
Nu sover i alla fall hjärtebarnet efter att ha busat med sin mor i flera timmar. Har nog aldrig sett ungen så trött , gick och la oss o det tog väl två minuter så sov han som en stock. Finkillen

Imorgon.
Imorgon så planerar vi en tripp för att träffa Miltons farmor , och sen kanske en fika på stan , hoppas hoppas hoppas att solen kommer på besök imorgon också! Helst utan kompanjonen Mr storm....
Sen så ska jag ju som sagt ta mig i kragen & springa imorgon med i så fall.
Dags att sola igen imorgon med , gud så skönt. Jag tar alltid en power-nap i solariet , jag slocknar verkligen på en gång. Det är så himla skönt i värmen , o med musik etc. mmmmmh......
Det blir dock inget vidare när man väcks av att solariet stängs av & det blir sviiin kallt....CHOCK kallas det tydligen..................haha.

Vi ska köra "veckans fråga" imorgon också , påminn mig om det ! Det blir spännande tycker jag allt!


Men nej , nu ska jag slänga mig i säng , godnatt fina ni!




Kommentarer♥





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0