nerlagd.

Hej fina ni!
Bloggen kommer ligga o vila ett tag nu, jag känner att jag inte riktigt hinner med.
Letar också ny dator så har inte möjligheten att blogga när jag väl har tid.
Men för hoppningsvis så kommer vi snart igång igen!
Ha det bäst tills vi hörs nästa gång!

Kram fridaelinor



Kommentarer♥
Postat av: Felicia Lindblad

Hejsan. Jag undrar om du hade en häst förut som hette Spader född 1993? Kunde inte skicka ett medelande till dig på facebook men skickade en vänförfrågan till dig :)

2012-04-03 @ 11:07:50





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0