Spontan fika!

Jag har gått o väntat på mamma i flera timmar , skulle upp till stallet och rida.
Och helt från ingenstans ringer hon och säger att jag ska komma upp o hälsa på Mange.
Jag fattade ingenting..jag bara : vaa? Vart då?
Mamma: hos mig .
Jag: e han här? i skänninge?
Och mycket riktigt , de var han! fan va länge sen man såg han! Det va på tiden!!!
Men det vart inget rida idag iaf , men vart ju kul endå. Kom o spontanfika oftare Mange!!
En saknad Mange med glad Milton i famnen!
Btw , ungmamma intervju med Elin torbjörnsson imorgon eftermiddag! Spännande!

Kommentarer♥





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0